26 Ekim 2009 Pazartesi

Karınca yumurtası yağı-mutlak doğal epilasyon tekniği

Çünkü her zaman bana saç özgür kılacak bir şey istedi ve bu bilgi paylaşımı pm.
Bu yöntem için yüzlerce yıl kullanıldı ama orta doğuda ne yazık ki çok iyi Avrupa ve dünyanın diğer yerlerinde bilinir.
Annem doesnt vücudu epilasyon üzerinde, onun underarms, bacak, bikini bölgesi ve vb bile herhangi bir saç var ve o bu alanlarda herhangi bir saç yoktu. Çünkü o benim büyükannem onu tüm vücutta bir kez o bir yetişkin haline gelir onun vücut üzerinde büyüyen saç durdurmak tüy dökücü için karınca yumurtası yağı ovuşturdu bir bebek oldu. O kesinlikle saç ücretsiz bir sonucu olarak.
Ne yazık ki annem hiç bir benim doğal için bir şehirde yaşayan ve o zamandan çünkü aynı şeyi o da herhangi bir karınca bulabilirsiniz wasnt yalnız karınca yumurta sağlar. Aslında son zamanlarda internet üzerinden satılmakta olarak karınca yumurtası yağı öğrendim.
Ben kullandım ve o çok iyi sonuçlar elde söylüyorlar bazı insanlar temas. Ben kendim denedim ve çünkü benim saç elde ettiğini ben Trully çok mutluyum daha az. Web sitesi ben onu aldım ki 5-6 ay için saç tamamen ücretsiz olarak kullanmak olduğunu söyledi.
Bir yerde istenmeyen kıl ve sonra mumlu gutto karınca yumurtası yağı alan üzerine 4-5 gece yağ / krem kullanın büyüdükçe alan balmumu gerekiyor.
Bu saç köklerinden petrol uygulamadan önce kaldırılır / krem önemlidir.
Ben başka kadınlarla böylece çok dan yararlanabilir paylaşmak düşündüm.
Çünkü sonuç şaşırtıcı herkesin paylaşılan olmalıdır Its şey. Sincce tüm doğal hiçbir yan etkisi vardır.
İnternet arama karınca yumurtası yağı deneyin, ancak orada İngilizce olarak çok az bilgi daha fazla bilgi edinin.
Bunu nasıl yapılmış bu ürünün satan web sitesi bulmamız için var olan türk konuşuyoruz. Lütfen herhangi bir soru sormaya çekinmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder